Konwersja roweru na elektryczny z zestawem XF15C - Lekki i wydajny silnik przekładniowy idealny do wspomagania

Cześć. Konwertując na rower elektryczny z zastosowaniem silnika MXUS XF15C otrzymasz następujące korzyści:
- Niską wagę roweru
- Dużą bezawaryjność napędu w kole tylnym
- Brak oporu po skończeniu się prądu w akumulatorze
- Rower będzie lekki, a więc bardzo zwrotny
- Lekki silnik w kole tylnym zapewni mniejsza masę nieresorowaną, a więc lepsze wyważenie roweru i większą zwrotność
- Spory moment obrotowy 45Nm to tylko 15% mniej niż w zestawach 2000W!
- Silnik ten płynnie wspomaga z miejsca bez konieczności zmiany przerzutek
- Napęd elektryczny działa niezależnie od odprzętu mechanicznego roweru, więc nei złuzywasz łańcucha, przerzutki, kasety, manetki zmiany biegów, linek i nie ma efektu szarpania co 5km/h jak w napędach centralnych
Napęd MXUS XF15C świetnie sprawdzi się na codzień do wspomagania kolarza. Jego moment obrotowy wystarczy na start z samej manetki, natomiast moc dostosowana jest do jazdy miejskiej i szutrowej bez stromych podjazdów. Dzięki wysoobrotowej konstrukcji i przekładni redukcyjnej silnik przekładniowy pobiera znacznie mniej energii przy starcie, dlatego dobrze sprawdzi się w mieście przy częstym ruszaniu spod świateł. Typowy rozstaw silnika pasuje w typowe ramy rowerowe bez konieczności naciągania widełek. Dzięki złączką HIGO konwersja roweru jest szybka, łatwa i przyjemna, nie trzeba nic lutować, spinasz złączki kolorami i elektryka startuje.

Jeśli szukasz roweru elektrycznego o mocy 250W, który nie będzie rzucał się w oczy, konwersja roweru z zestawem XF15C jest idealnym wyborem. Jego moc ciągła 500W i chwilowa, która wynosi aż 1000W, a prędkość, którą można nim osiągnąć to około 40-45km/h, sprawia, że ower daje ogromną ilość frajdy. oraz nie wygląda topornie. Wszystko, co potrzebne do przeprowadzenia konwersji, znajduje się w zestawie, a komponenty są starannie dobrane.
Dużym plusem jest sterownik HAILONG, który jest dostępny tylko u nas. Dzięki niemu nie musisz instalować dodatkowej obudowy na sterownik, a całość prezentuje się bardzo estetycznie. Akumulator jest łatwo wypinany z podstawy z zamknięciem na kluczyk, co ułatwia jego transport poza rowerem. Możesz ładować akumulator poza miejscem przechowywania roweru, a na dalsze wycieczki możesz dokupić drugi akumulator i używać ich zamiennie. Bardzo ważne jest, aby akumulator przymocować do ramy na trzy śruby. W tym celu należy zrobić dodatkowy otwór w ramie i zacisnąć nitonakrętkę. Można również zrobić dodatkowe mocowanie, ale należy upewnić się, że nitonakrętki są mocowane w jednej linii z oryginalnymi mocowaniami bidonu. Nitonakrętka wzmacnia miejsce nawiercenia otworu, także nie osłabiasz ramy!
Zasięg - jaki akumulator wybrać?

Hailong SSE077 13S5P 65 ogniw

Hailong SSE112 13S6P 78 ogniw
Wersja akumulator 48V 21Ah to najwydajniejszy akumulator dostępny w obudowach hailong z podstawą kompatybilną ze sterownikiem wbudowanym w szynie. Ogniwa samsung 35E mają najwyższą gęstość, są sprawdzonei bardzo polecane do budowy akumulatorów. Polecam ten wariant jeżeli zależy Ci na niskiej wadze i największym zasięgu na jednym ładowaniu!
Akumulator 48V 17,5Ah zbudowany jest w konfiguracji 13S5P na topowych ogniwach SAMSUNG INR18650-35E o niskiej rezystancji i bardzo optymalnej wadze w stosunku do pojemności. Ogniwa te charakteryzują się dużą żywotnością i sa od wielu lat sprawdzone na rynku. Polecam ten rodzaj akumulatora jako najbardziej trwały – wystarczy na większą liczbę cykli niż wersja budżetowa na ognwiach 32E.
Akumulator 48V 19,Ah zbudowany jest na obudowie SSE112 wyższej o 1cm od obudowy hailong sse077. Wysokość obudowy to 126mm kontra 113mm w wersji SSE077. Obudowa pomieści zatem więcej ogniw bo aż 78 i z ogniw pobierany jest nieco mniejszy prąd. Jest to bardzo dobra opcja ponieważ w niewielkim budżecie możesz mieć pojemny i wydajny akumulator, jeżeli obudowa tylko zmieści się do twojej ramy. Szyna zasilająca od obudów SSE077 i SSE112 jest inedntyczna i w pełni kompatybilna.
Wersja akumulator 48V 21Ah to najwydajniejszy akumulator dostępny w obudowach hailong z podstawą kompatybilną ze sterownikiem wbudowanym w szynie. Ogniwa samsung 35E mają najwyższą gęstość, są sprawdzonei bardzo polecane do budowy akumulatorów. Polecam ten wariant jeżeli zależy Ci na niskiej wadze i największym zasięgu na jednym ładowaniu!
Podstawki ze sterownikiem kompatybilne są tylko ze sterownika HAILONG. Zatem masz do wyboru dwa rodzaje obudów hailong, w których dostępne są różne konfoguracje ogniw i pojemności:
Zużycie energii przez rower elektryczny zależy od wielu czynników, takich jak ciężar jeżdżącego, stopień nachylenia terenu, temperatura otoczenia, styl jazdy, pojemność baterii, moc silnika itp. Poniżej przedstawię przybliżony zasięg, jaki osiągniesz na rowerze przy danej prędkości:

Co zyskujesz konwertując rower na elektryczny względem zakupu fabrycznego ebajka?
- Świetny stosunek jakości komponentów do końcowej ceny
- Możesz dobrać zasięg moc i wagę do indywidualnych potrzeb
- Akumulator zbudowany na markowych ogniwach SAMSUNG / LG
- Możliwość darmowego odblokowania i zwiekszenia prędkości / mocy bez utraty gwarancji
- Zdecydowanie lepszy dostęp do części zamiennych
- Możliwość szybkiego i bezpiecznego ładowania
- Jakość podzespołów fabrycznie dobrana do wyższej mocy i prękości
Cennik konwersji roweru z mxusem XF15, akumulatorem i montażem
Najtańszy
Zestaw MXUS XF15C | 2190zł |
Akumulator 48V 16Ah | 1750zł |
Ładowarka 5A | 290zł |
Konwersja - montaż | 750zł |
Całość | 4970zł |
Wydajny i opłacalny
Zestaw MXUS XF15C | 2190zł |
Akumulator 48V 17,5Ah | 2090zł |
Ładowarka 5A | 290zł |
Konwersja - montaż | 750zł |
Całość | 5320zł |
TOP - największy zasięg
Zestaw MXUS XF15C | 2190zł |
Akumulator 48V 21Ah | 2290zł |
Ładowarka 5A | 290zł |
Konwersja - montaż | 750zł |
Całość | 5520zł |
Pytania od użytkowników i odpowiedzi:
Filmy pomocnicze przy konwersji:











Montaż czujników do klamek hamulcowych











Montaż dętki i paska maskującego dokręcanie











Montaż tarczy hamulcowej z dystansami











Ustawienia LCD KT 3/4/5/8S











Wyjście przewodu z silnika











Montaż czujnika PAS


Jak przechowywać akumulator











Ciśnienie w ogumieniu










