Konwersja roweru na elektryczny z zestawem XF15C - Lekki i wydajny silnik przekładniowy idealny do wspomagania

Cześć. Konwertując na rower elektryczny z zastosowaniem silnika MXUS XF15C otrzymasz następujące korzyści:

  • Niską wagę roweru
  • Dużą bezawaryjność napędu w kole tylnym
  • Brak oporu po skończeniu się prądu w akumulatorze
  • Rower będzie lekki, a więc bardzo zwrotny
  • Lekki silnik w kole tylnym zapewni mniejsza masę nieresorowaną, a więc lepsze wyważenie roweru i większą zwrotność
  • Spory moment obrotowy 45Nm to tylko 15% mniej niż w zestawach 2000W!
  • Silnik ten płynnie wspomaga z miejsca bez konieczności zmiany przerzutek
  • Napęd elektryczny działa niezależnie od odprzętu mechanicznego roweru, więc nei złuzywasz łańcucha, przerzutki, kasety, manetki zmiany biegów, linek i nie ma efektu szarpania co 5km/h jak w napędach centralnych

Napęd MXUS XF15C świetnie sprawdzi się na codzień do wspomagania kolarza. Jego moment obrotowy wystarczy na start z samej manetki, natomiast moc dostosowana jest do jazdy miejskiej i szutrowej bez stromych podjazdów. Dzięki wysoobrotowej konstrukcji i przekładni redukcyjnej silnik przekładniowy pobiera znacznie mniej energii przy starcie, dlatego dobrze sprawdzi się w mieście przy częstym ruszaniu spod świateł. Typowy rozstaw silnika pasuje w typowe ramy rowerowe bez konieczności naciągania widełek. Dzięki złączką HIGO konwersja roweru jest szybka, łatwa i przyjemna, nie trzeba nic lutować, spinasz złączki kolorami i elektryka startuje.

Jeśli szukasz roweru elektrycznego o mocy 250W, który nie będzie rzucał się w oczy, konwersja roweru z zestawem XF15C jest idealnym wyborem. Jego moc ciągła 500W i chwilowa, która wynosi aż 1000W, a prędkość, którą można nim osiągnąć to około 40-45km/h, sprawia, że ower daje ogromną ilość frajdy. oraz nie wygląda topornie. Wszystko, co potrzebne do przeprowadzenia konwersji, znajduje się w zestawie, a komponenty są starannie dobrane.

Dużym plusem jest sterownik HAILONG, który jest dostępny tylko u nas. Dzięki niemu nie musisz instalować dodatkowej obudowy na sterownik, a całość prezentuje się bardzo estetycznie. Akumulator jest łatwo wypinany z podstawy z zamknięciem na kluczyk, co ułatwia jego transport poza rowerem. Możesz ładować akumulator poza miejscem przechowywania roweru, a na dalsze wycieczki możesz dokupić drugi akumulator i używać ich zamiennie. Bardzo ważne jest, aby akumulator przymocować do ramy na trzy śruby. W tym celu należy zrobić dodatkowy otwór w ramie i zacisnąć nitonakrętkę. Można również zrobić dodatkowe mocowanie, ale należy upewnić się, że nitonakrętki są mocowane w jednej linii z oryginalnymi mocowaniami bidonu. Nitonakrętka wzmacnia miejsce nawiercenia otworu, także nie osłabiasz ramy!

Zasięg - jaki akumulator wybrać?

bidon hailong 48v 17,5ah 840wh sse077 mgvolt akumulator

Hailong SSE077 13S5P 65 ogniw

Hailong SSE112 13S6P 78 ogniw

Podstawki ze sterownikiem kompatybilne są tylko ze sterownika HAILONG. Zatem masz do wyboru dwa rodzaje obudów hailong, w których dostępne są różne konfoguracje ogniw i pojemności:

Zużycie energii przez rower elektryczny zależy od wielu czynników, takich jak ciężar jeżdżącego, stopień nachylenia terenu, temperatura otoczenia, styl jazdy, pojemność baterii, moc silnika itp. Poniżej przedstawię przybliżony zasięg, jaki osiągniesz na rowerze przy danej prędkości:

pobór energii XF15C

Co zyskujesz konwertując rower na elektryczny względem zakupu fabrycznego ebajka?

  • Świetny stosunek jakości komponentów do końcowej ceny
  • Możesz dobrać zasięg moc i wagę do indywidualnych potrzeb
  • Akumulator zbudowany na markowych ogniwach SAMSUNG / LG
  • Możliwość darmowego odblokowania i zwiekszenia prędkości / mocy bez utraty gwarancji
  • Zdecydowanie lepszy dostęp do części zamiennych
  • Możliwość szybkiego i bezpiecznego ładowania
  • Jakość podzespołów fabrycznie dobrana do wyższej mocy i prękości
Cennik konwersji roweru z mxusem XF15, akumulatorem i montażem
Najtańszy
Wydajny i opłacalny
TOP - największy zasięg
Pytania od użytkowników i odpowiedzi:

Filmy pomocnicze przy konwersji:

Montaż blokad obrotu osi
Montaż bidonu hailong
Montaż złączy hermetycznych HIGO/JULET
Montaż czujników do klamek hamulcowych
Montaż dętki i paska maskującego dokręcanie
Montaż tarczy hamulcowej z dystansami
Ustawienia LCD KT 3/4/5/8S
Wyjście przewodu z silnika
Montaż czujnika PAS
Jak przechowywać akumulator
Ciśnienie w ogumieniu
Dociąganie szprych