Zakładka w budowie, zdjęcia pokażą się za kilka dni

MG VOLT SPIRIT

MG VOLT SWIFT

Serdecznie zapraszamy do testowania rowerów w Łodzi. Posiadamy na ekspozycji 5 rowerów, każdy z nich ma zamontowany inny zestaw napędowy o odmiennej charakterystyce.
Rowery miedzy sobą różnią się prędkością, mocą, głośnością pracy silnika, wagą, rodzajem akumulatorów i zasięgiem. Jeżeli nie wiesz, czy dany zestaw będzie dla Ciebie odpowiedni zadzwoń do nas i umów się na jazdę próbną. Warto przetestować rower, aby dobrać odpowiedni zestaw i po jego montaży cieszyć się z wielu niezapomnianych wycieczek.

Na ekspozycji posiadamy rowery 26″ z zestawami:
* MXUS XF19R (MG VOLT STRONGER) – przekładniowy napęd o mocy nominalnej 1000W i mocy maksymalnej 1650W, przekładniowy silnik o momencie 100Nm robi z niego małego i lekkiego potwora.

* MXUS XF40-30H 6T 10×6 – najbardziej popularny silnik i najlepszy stosunek jakości do ceny nie przypadkowo został wybrany przez wielu dystrybutorów jako towar godny polecenia. Istnieje wiele odmian nawojów uzwojenia, co wpływa na prędkość i moment obrotowy. Możemy dobrać albo większą prędkość, albo większą moc.

* MG VOLT SPIRIT – lekki i cichy silnik przekładniowy o sporej mocy i nieprzeciętnej trwałości, porównywalny z bafangiem 750W, BMC, i MAC, idealnie sprawdzi się gdy trzymasz rower w blokach, lub lubisz podróżować, a zapakowanie na dach roweru z silnikiem MXUS XF40-30h sprawia problem. Rekreacyjne uzwojenie 40km/h oraz moment 55Nm jest wystarczający na sprawne przemieszczanie się na samej manetce bez konieczności pedałowania.

* silnik przekładniowy 250W 36V – najtańszy napęd z oferty dobrany na trwałych i bezawaryjnych hermetycznych podzespołach. Idealnie spiszę się podczas wspomagania, na samej manetce można ruszać z miejsca i jeździć po płąskim terenie. Podczas bardziej stromych podjazdów wymaga pomocy i wspomagania kolarza, aby go nie przegrzać.

* oraz coś mocniejszego dla fanów większych wrażeń – chiński odpowiednik silnika QS MOTOR 35H o nawoju 5T – niedługo pojawi się kona z fabrycznym QS MOTOREM.

Jeżeli chcesz testować prędkość maksymalną, dobrze, abyś zabrał ze sobą kask i ochraniacze, dla własnego bezpieczeństwa.

Na miejscu w siedzibie posiadamy zestawy napędowe, oraz wszystkie rodzaje akumulatorów.
Akumulatory montujemy na miejscu od ręki (montaż trwa 2-3h, więc trzeba się uzbroić w cierpliwość).
Rowery również możemy przekonwertować, jednak w takim przypadku umawiamy się miesiąc wcześniej – posiadamy bardzo dużo chętnych, każdy rower jest inny i nie wszystkie części posiadamy na miejscu, w trudniejszych sprawach współpracujemy z serwisem EXIM-BIKE, który świadczy kompleksowe usługi w zakresie montażu i regulacji podzespołów rowerowych.

Ceny zestawów:
MG VOLT SWIFT: 1850zł
MG VOLT STRONGER: 2100-2300zł
MG VOLT SPIRIT: 1990-2100zł
250W 36V – 1090zł
Zestaw na QS MOTOR – przewidywana cena: 2490zł -> obecnie nie jest jeszcze dostępny w ofercie.

Akumulator:
48V 17,5Ah 1890zł
52V 17,5Ah 1990zł
48V 24,5Ah 2490zł
52V 21Ah 2490zł

Akumulatory w trójkąt i kształty nieregularne, w tym 2 rzędowe wyceniamy indywidualnie:

Akumulatory w kształcie wyceniamy następująco:

Ogniwa:
Wszystkie nowe ogniwa w jednej cenie:
LG ABHG21865 lub SANYO NCR18650GA / LG MJ11865 -> 15zł nowe ogniwo – fabrycznie nowe 2019R nie depakiet!
Mamy źródło sony VTC5A – te ogniwa mamy bez cykli – jest to 100% pewny depakiet nie różniący się niczym od ogniw nowych, nowe są koszmarnie drogie, a nowy depakiet możemy zaoferować ok 14,5zł/ogniwo.

koszt zgrzewania:
3,3zł/ogniwo -> w tej cenie mamy taśmę czysty nikiel, 6 punktowe zgrzewy, izolatory z włókna szklanego (nie preszpan), koszyki plaster miodu, projekt zgrzewania ogniw, usługę zgrzewania.

koszty podłączenia BMSa
maskowania, lutowania złącza, testy, pomiary ogniw na RW, cięcie izolatorów bocznych CNC, taśma KAPTON, docinanie przewodów wiązki balansującej, wielomiejscowe przewody do równego zbierania prądu z sekcji } -> 350zł niezależnie od wielkości pakietu oraz 550zł przy pakietach 2 rzędowych.

Części:
Do ceny dochodzą części: (gniazdo bezpiecznika 5zł, gniazdo ładowania 22zł, bezpiecznik 0,5zł, rękaw termokurczliwy 5zł/10cm, przewody – ok 10zł, złącze XT90 antistick 15zł lub złącze XF60 4zł).

Na każdy produkt dostajesz paragon lub fakturę VAT 23% na podstawie czego świadczymy 24 miesiące pisemnej gwarancji bez ograniczeń. Akumulator posiada gwarancję, czyli obejmuje ona BMSa, ogniwa, połączenia, bezpiecznik, jakość zgrzewów itd. Nie prowadzimy w zapisach wyłączenia ogniw na podstawie gwarancji producenta na 6 miesięcy jak konkurencyjne firmy. Dajemy pełną gwarancję na cały akumulator. Jesteśmy 100% pewni naszych produktów, co wynika z opinii na obu forach, facebooku, a 90% naszych zleceń jest z polecenia.