Konwersja rowerów na elektryczne

Dlaczego warto przerobić rower na elektryczny?
• Omijaj korki
• Dbaj o kondycję
• Pokonuj podjazdy bez nadmiernego wysiłku
• zwiększ prędkość podróżowania
• ogranicz pocenie się
• Czerp radość z każdej wyprawy
Kliknij tutaj
Wybierz odpowiedni rower
Najbardziej polecane rowery do konwersji są na kołach 26", warto także poszukać roweru z pełną amortyzacją (FULL). Przy konwersji na silniki w piaście zwróć uwagę, czy oś nie jest sztywna oraz unikaj hamulców rolkowych i piast shimano nexus.
Kliknij tutaj
Umów się na jazdę próbą
Sprecyzuj zasięg, prędkość jaką będziesz chciał się poruszać, teren eksploatacji oraz budżet jaki możesz przeznaczyć na konwersję. Zapoznaj się z naszą ofertą i umów się na jazdę próbną jednym z pięciu rowerów testowych.
Kliknij tutaj
Wybierz typ akumulatora
Akumulatory mogą być zamknięte w obudowie bidonowej do szybkiego demontażu i ładowania poza rowerem, lub w niedemontowalnej skrzynce. Bidony oferują bardzo przyzwoity zasięg, a do mocniejszych rowerów z wykorzystaniem mocy > 2000W warto zastosować silnik MXUS 3K turbo oraz skrzynkę z dużą ilością ogniw.
Kliknij tutaj
Poprzedni
Następny

Bezszczotkowy, bezprzekładniowy silnik MXUS o mocy nominalnej 1500W zapewni dużą moc dostarczoną do twojego roweru. Prędkość którą osiągniesz to 40-45km/h na 48V w zależności od poziomu naładowania akumulatora i wybranego nawoju / obręczy. Nasz zestaw jest wyposażony w odczyt temperatury uzwojeń, więc masz kontrolę nad temperaturą, żeby nie spalić silnika.

Parametry techniczne:

  • Napięcie pracy: 36/48 V
  • Moc znamionowa (W): 350-1500W
  • Szerokość magnesu : 30H
  • Rozmiar koła (cale): 20-28
  • Prędkość znamionowa (km/h): 45
  • Ciężar (KG): 6,35
  • Rozmiar montażowy (mm): 135
  • Czujnik temperatury NTC10k
  • Ilość magnesów: 46
  • montaż pod na kasetę 7-10S
  • Prędkość przy zasilaniu 48V ~ 48km/h dla koła 26" RPM453
  • Uzwojenie 6x10, na 36 szprych, oś M12
10075029016 10075029016 10075096854 10075029016

Sinusoidalny sterownik KT zapewnia cichą i bezawaryjną pracę silnika. Sterowniki KT posiadają "miękki" start, aby zapewnić płynne ruszanie z miejsca podczas wspomagania pedałowania. Wszystkie ustawienia wprowadzisz z poziomu wyświetlacza LCD:

  • Blokada prędkości
  • Moc maksymalna
  • kierunek obrotu czujnika
  • aktywacja/dezaktywacja manetki
  • napięcie odcięcia sterownika
  • poprawny odczyt prędkości i kalibracja
  • rozmiar obręczy
  • tempomat
  • pomiar temperatury uzwojeń

Wyświetlacz LCD KT-3 zapewnia dobrą widoczność w słońcu, oraz nie oślepia nas w nocy. Duże, czytelne litery, wyświetlanie napięcia, poboru mocy w watach oraz temperatury uzwojeń zapewnia dużą funkcjonalność.

Manetka kciukowa FT21X służy do dodawania gazu. W razie potrzeby zmienia pracę naszego roweru w skuter, bez konieczności pedałowania.

Czujnik Pas umożliwia odczyt obrotu korby i daje sygnał do wspomagania. W zestawie znajdziesz czujnik uniwersalny pasujący pod wszystkie korby. 10 magnesowa budowa powoduje, że jest on czuły na ruch korby. MG VOLT PAS HOLLOWTECH ISIS ICTALINK ROWER ELEKTRYCZNY

Bezszczotkowy, bezprzekładniowy silnik MXUS o mocy nominalnej 1500W

Bezszczotkowy, bezprzekładniowy silnik MXUS o mocy nominalnej 1500W

Bezszczotkowy, bezprzekładniowy silnik MXUS o mocy nominalnej 1500W

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Optio, neque qui velit. Magni dolorum quidem ipsam eligendi, totam, facilis laudantium cum accusamus ullam voluptatibus commodi numquam, error, est. Ea, consequatur.

zestaw 1500W
z akumulatorem i ładowarką

Na markowych ogniwa LG MH1 22,5Ah
4099 Jeżeli
  • Silnik MXUS XF40-30H zapleciony w obręcz (26-29")
  • Cichy sterownik KT sinusoidalny 30A 36/48V
  • Wyświetlacz LCD3 36/48V (dopłata do kolorowego +100zł)
  • Manetka kciukowa FT21X (lub markowa, wąska +59zł)
  • Czujnik pedałowania (PAS)
  • Czujniki hamulcowe z odłączeniem napędu
  • Obudowa na sterownik
  • Idealny zesatw dla osób, które oczekują elektrycznego wspomaganiawymagających
  • 2 lata gwarancji
  • Prędkość 40-45km/h w zależnie od naładowania akumulatora, oraz wielkości obręczy i nawoju silnika.
  • Akumulator 48V 22,5Ah na dobrych ogniwa LG EBMH1185
  • Aluminiowa ładowarka 4A w zestawie!
Opłacalny 🙂

zestaw 350W bez akumulatora

Idealny do wspomagania
1450 Jeżeli masz już akumulator
  • Silnik MXUS XF15 zapleciony w obręcz (26-29")
  • Cichy sterownik KT sinusoidalny 17A 36/48V
  • Wyświetlacz LCD 36/48V
  • Manetka kciukowa FT21X
  • Czujnik wykrywający pedałowanie (PAS)
  • Klamki hamulcowe z odłączeniem napędu
  • Obudowa na sterownik
  • Idealny zesatw dla osób, które oczekują elektrycznego wspomagania
  • 2 lata gwarancji
  • Prędkość 38 - 32 km/h zależnie od naładowania akumulatora

zestaw 350W z akumulatorem i ładowarką

Kompletny zestaw z akumulatorem na markowych ogniwach LG/SANYO/SAMSUNG!
3579 Komplet prosto do montażu
  • Silnik MXUS XF15 zapleciony w obręcz (26-29")
  • Cichy sterownik KT sinusoidalny 17A 36/48V
  • Wyświetlacz LCD 36/48V
  • Manetka kciukowa FT21X
  • Czujnik wykrywający pedałowanie (PAS)
  • Klamki hamulcowe z odłączeniem napędu
  • Obudowa na sterownik
  • Topowy Akumulator 48V 17,5Ah 840Wh
  • Spodziewany zasięg ze wspomaganiem do 100km na jednym ładowaniu
  • Wysokiej jakości aluminiowa ładowarka 48V 4A
Z baterią

zestaw 1500W bez akumulatora
MXUS XF40-30H

Idealny dla wymagających, oferuję dużą moc
1990 Jeżeli masz już akumulator
  • Silnik MXUS XF40-30H zapleciony w obręcz (26-29")
  • Cichy sterownik KT sinusoidalny 30A 36/48V
  • Wyświetlacz LCD3 36/48V (dopłata do kolorowego +100zł)
  • Manetka kciukowa FT21X (lub markowa, wąska +59zł)
  • Czujnik pedałowania (PAS)
  • Czujniki hamulcowe z odłączeniem napędu
  • Obudowa na sterownik
  • Idealny zesatw dla osób, które oczekują elektrycznego wspomaganiawymagających
  • 2 lata gwarancji
  • Prędkość 40-45km/h w zależnie od naładowania akumulatora, oraz wielkości obręczy i nawoju silnika.
  • Markowe szprychy SAPIM 2,6mm!
  • Kapslowana obręcz czeska REMERX

zestaw 1500W z akumulatorem 17,5Ah i ładowarką

4099 Komplet prosto do montażu
  • Silnik MXUS XF40-30H zapleciony w obręcz (26-29")
  • Cichy sterownik KT sinusoidalny 30A 36/48V
  • Wyświetlacz LCD3 36/48V (dopłata do kolorowego +100zł)
  • Manetka kciukowa FT21X (lub markowa, wąska +59zł)
  • Czujnik pedałowania (PAS)
  • Czujniki hamulcowe z odłączeniem napędu
  • Obudowa na sterownik
  • Topowy Akumulator 48V 17,5Ah 840Wh
  • Spodziewany zasięg ze wspomaganiem do 75km na jednym ładowaniu
  • Wysokiej jakości aluminiowa ładowarka 48V 4A
    z wentylatorem
Z baterią

zestaw 1500W z akumulatorem 24,5Ah i ładowarką

4790 Komplet prosto do montażu
  • Silnik MXUS XF40-30H zapleciony w obręcz (26-29")
  • Cichy sterownik KT sinusoidalny 30A 36/48V
  • Wyświetlacz LCD3 36/48V (dopłata do kolorowego +100zł)
  • Manetka kciukowa FT21X (lub markowa, wąska +59zł)
  • Czujnik pedałowania (PAS)
  • Czujniki hamulcowe z odłączeniem napędu
  • Obudowa na sterownik
  • Topowy Akumulator 48V 24,5Ah 1176Wh
  • Spodziewany zasięg ze wspomaganiem do 125km na jednym ładowaniu
  • Wysokiej jakości aluminiowa ładowarka 48V 4A
    z wentylatorem
najlepszy!

zestaw MXUS 3K turbo

Masz podjazdy, górki, piach, potrzebujesz zapas termiczny MXUS 3K jest dla Ciebie
2490 Jeżeli masz już akumulator
  • Silnik MXUS 3K TURBO zapleciony w obręcz (26-29")
  • Cichy sterownik KT sinusoidalny 45A 48V
  • Wyświetlacz LCD3 36/48V (dopłata do kolorowego +100zł)
  • Manetka kciukowa wąska markkara Polskiej produkcji!
  • Czujnik pedałowania (PAS)
  • Czujniki hamulcowe z odłączeniem napędu
  • Blokady obrotu M14 i 3 komplety dystansów tarczy hamulcowej w zestawie
  • Idealny zestaw w każdych warunkach do tradycyjnego roweru
  • 2 lata gwarancji
  • Prędkość 40-45km/h w zależnie od naładowania akumulatora, oraz wielkości obręczy i nawoju silnika.
  • Markowe szprychy SAPIM 2,6mm!
  • Kapslowana obręcz czeska REMERX
  •  
  •  
SILNY

zestaw MXUS 3K turbo

Masz podjazdy, górki, piach, potrzebujesz zapas termiczny MXUS 3K jest dla Ciebie
5299 Jeżeli masz już akumulator
  • Silnik MXUS 3K TURBO zapleciony w obręcz (26-29")
  • Cichy sterownik KT sinusoidalny 45A 48V
  • Wyświetlacz LCD3 36/48V (dopłata do kolorowego +100zł)
  • Manetka kciukowa wąska markkara Polskiej produkcji!
  • Czujnik pedałowania (PAS)
  • Czujniki hamulcowe z odłączeniem napędu
  • Blokady obrotu M14 i 3 komplety dystansów tarczy hamulcowej w zestawie
  • Idealny zestaw w każdych warunkach do tradycyjnego roweru
  • 2 lata gwarancji
  • Prędkość 40-45km/h w zależnie od naładowania akumulatora, oraz wielkości obręczy i nawoju silnika.
  • Markowe szprychy SAPIM 2,6mm!
  • Kapslowana obręcz czeska REMERX
  • Akumulator bidon 48V 24,5Ah ogniwa samsung INR18650-35E
  • Ładowarka 48V 24,5Ah w zestawie
z baterią

Izolatory z włókna epoksydowego

taśma CAPTON 100um

Koszyki do budowy pakietów

BMS z funkcją balansowania

dodatkowe zabezpieczenie przeciw zwarciowe

projekt i ułożenie ogniw i kamera termowizyjna FLIR

Taśma łącząca ogniwa z czystego niklu

Kaftan PVC

Wielopunktowe zgrzewy

Szybkozłączki do obciążenia i ładowania

Budujemy akumulatory z wykorzystaniem izolatorów ze szkła epoksydowego. Jest to materiał oparty na włóknach ceramicznych temperaturoodporny – w naszym teście nie dało się go spalić palnikiem przy temperaturze > 1500 stopni. Izolatory są twarde i odseparowują plus od minusa ogniwa uniemożliwiając zwarcie. W przeciwieństwie do izolatorów preszpanowych są odporne na wilgoć, nie rozpłyną się jak preszpan i nie będą przyspieszać korodowania ogniw. Dodatkowe wypusty i proces obróbki CNC w firmie MG VOLT powoduje, że izolatory trzymają się pewnie w koszykach i nie wypadają podczas procesu zgrzewania.

Gruba ognioodporna taśma CAPTON którą odseparowujemy boki ogniw od przewodów balansujących i prądowych zabezpiecza przed możliwością przetarcia się w newralgicznych miejscach przewodów, co idealnie zabezpiecza przed zwarciem. Również między każdym z przewodów używamy takiej taśmy, więc podczas zgniecenia się przewodu nie ma możliwości do jego zmostkowania z innym co gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo.

Wszystkie akumulatory budujemy z użyciem koszyków. Ich zadaniem jest odizolować ogniwa, zapewnić cyrkulację powietrza i zapobiec przetarciu się koszulek co mogłoby doprowadzić do zwarcia. System klejony nie jest bezpieczny, dlatego polecam zawsze pytać, czy w konkurencyjnej firmie akumulator jest zbudowany z użyciem koszyków.
Kolejnym ich zadaniem jest trzymać sztywno ogniwa i zmniejszyć naprężenia oddziałujące na taśmę łączącą poszczególne cele, co zapobiegnie rozrywaniu się zgrzewów i zapewni prawidłową pracę akumulator w czasie wieloletniej eksploatacji.

Każdy BMS jest dobierany indywidualnie do obciążenia jakie chcemy pobierać przez sterownik – dlatego potrzebujemy znać prąd twojego sterownika oraz silnik i teren w jakim pojazd będzie eksploatowany. BMS zabezpiecza pakiet przed zwarciem, przeładowaniem, nadmiernym rozładowaniem, przeciążeniem prądowym oraz równa ogniwa w pakiecie. W skrócie bez niego akumulator skróciłby swoją żywotność o 90% oraz mógłby być bardzo niebezpieczny w eksploatacji, dlatego zastosowanie odpowiedniej elektroniki zabezpieczającej jest bardzo istotne.

Oprócz BMSa stosujemy dodatkowe gniazdo wraz z bezpiecznikiem – jako podwójne zabezpieczenie, gdyby np w BMSie trafiła się wada fabryczna i nie zadziałało zabezpieczenie, co praktycznie się nie zdarza, ale ostrożności nigdy za wiele…

Projektując akumulator używamy symulator rozkładu prądów na blaszki. Całość jest zgrzewana oraz testowana, czy ogniwa nie posiadają błędów fabrycznych. Kamera FLIR ONE pokazuje na bieżąco temperatury ogniw w pakiecie i temperatury połączeń pomiędzy sekcjami. Prawidłowo dobrana ilość połączeń między sekcjami nie podwyższa temperatur i nie ma tzw. newralgicznych punktów oddawania prądów. Gdyby takie miejsca wystąpiły, blaszki grzeją się wytracając energie, mogłyby zniszczyć ogniwa, doprowadzić do pożaru, a przede wszystkim zróżnicowana temperatura połączeń wytraca energię prowadząc do rozjazdów napięć i pojemności całego akumulatora.

Taśma z czystego niklu nie koroduje jak taśmy stalowe pokryte warstwą niklu. Ma o 30% lepszą przewodność elektryczną więc połączenia nie grzeją się rónież nie rozgrzewając ogniw co pozytywnie wpływa na trwałość akumulatora i dużą liczbę cykli rozładowania bez niekontrolowanego wzrostu rezystancji wewnętrznej.

Rękaw termokurczliwy PVC zabezpiecza wewnętrzny pakiet przed przetarciem, izoluje go od czynników zewnętrznych, nie jest całkowicie wodoodporny, ale znacząco podwyższa odporność akumulatora na wilgoć i deszcz niż sama taśma maskująca. Ponadto zwiększa estetykę wykonanego pakietu.

Im więcej par zgrzewów na ogniwo, tym lepsza przewodność prądu między ogniwem a taśmą niklową. Nasze 6-8 punktowe zgrzewy są w standardzie. Budując akumulatory do mocnych falconów, sparków, kariw itp na życzenie klienta można zrobić 10 połączeń. Jeżeli konkurencyjne (tańsze) firmy robią 2-4 połączenia mają one mniejszą odporność mechaniczną, a mała powierzchnia styku ogranicza możliwość oddawania prądu, więc połączenia mogą się rozgrzewać, ogniwa wtedy łatwo przegrzewają się zwiększając rezystancję która skutkuje obniżeniem zdolności oddawania prądu, a więc realnym spadkiem zasięgu. Prawidłowe połączenia są bardzo istotne, aby były pewne i na dziurach ogniwa nie odłączyły się od taśmy.

Do każdego akumulatora lutujemy złącza prądowe do ładowarki i wyjścia np na sterownik. Złącza dobiera się do obciążenia sterownika:
dla prądu do 35A XT60, dla prądów 45A XT90, dla zwiększonego poboru prądu złącza można podwajać. Np 3 pary złącz XT60 posiadają obciążalność ok90A prądu ciągłego.
Standardowo używamy gniazd ładowania XLR do 10A, chyba, że klient zamierza ładować akumulatory wyższym prądem – wtedy dobieramy BMSa i odpowiednie alternatywne złącze.

Często chcąc zaoszczędzić 20% na koszcie wykonania dostaniesz po prostu słabszej jakości zgrzewy, cieńszą taśmę, lub depakietowane ogniwa, które nie koniecznie będą nowe i wolne od wad fabrycznych. Zamawiając poprawnie zbudowany akumulator powinniśmy cieszyć się bezobsługową eksploatacją przez 5-8 lat, gdy akumulator na zdepakietowanym ogniwie które może mieć upływność napięcia posłuży 3-6 miesięcy, więc oszczędności radzę dobrze przemyśleć i zweryfikować dostawcę, u którego będziesz chciał się zaopatrywać.

Wiele akumulatorów importowanych z chin jest na niskiej jakości ogniwach, lub podróbkach oryginałów, pamiętaj o tym, że opinie o firmie na aliexpress nie zawsze są rzetelne, a po potwierdzeniu otrzymania towaru praktycznie gwarancja już nie istnieje! Jeżeli ogniwa są gorszej jakości widać to dopiero po 10-25 cyklach, czyli prawdopodobnie wtedy, gdy skończy się ochrona kupującego w chinach.

Tak testujemy nasze produkty:

Akumulatory w bidonie:

akumulator MG VOLT GREEN ENERGY 48V 24,5Ah 48245 nowe ogniwa sanyo NCR18650GA GA 3500mAh

Bidon sanyo GA 48245 [ 48V 24,5Ah ] 1175Wh

Bidon sanyo GA 52210 [ 52V 21Ah ] 1090Wh

Akumulator hailong 48V 17,5Ah MG VOLT GREEN ENERGY 48175

Bidon sanyo GA 48175 [ 48V 17,5Ah ] 840Wh

Skrzynki na ogniwa

Akumulatory do skrzynki:

Możesz zamówić u nas dowolny akumulator. Wycenę przygotujemy indywidualnie. Pamiętaj, że zakupiony u nas akumulator jest budowany z ogniw fabrycznie nowych. Wystawiamy fakturę VAT/PARAGON, na podstawie czego dostajesz pisemną 2 letnią gwarancję na poprawność działania akumulatora. Świadczymy również serwis pogwarancyjny naszych akumulatorów.