Konwersja rowerów na elektryczne

W naszej ofercie znajdziesz oryginalne silniki marki MXUS dostosowane do wymagań klientów:

  • Posiadamy lekki, przekładniowy zestaw napędowy MXUS XF15C,
  • Zestaw z silnikiem 1500W MXUS XF40-30H,
  • Dla bardziej wymagających użytkowników polecamy MXUS 3K TURBO.
zestaw XF40-30H PRO
mgvolt swift zestaw s1700

Bezszczotkowy, bezprzekładniowy silnik MXUS o mocy nominalnej 1500W zapewni dużą moc dostarczoną do twojego roweru. Prędkość którą osiągniesz to 40-50km/h na 48V w zależności od poziomu naładowania akumulatora i wybranego nawoju / obręczy.

Nasz zestaw jest wyposażony w odczyt temperatury uzwojeń, więc masz kontrolę nad temperaturą, żeby nie spalić silnika.

Parametry techniczne:

  • Napięcie pracy: 36/48 V
  • Moc znamionowa (W): 350-1500W
  • Szerokość magnesu : 30H
  • Rozmiar koła (cale): 20-28
  • Prędkość znamionowa (km/h): 45
  • Ciężar (KG): 6,35
  • Rozmiar montażowy (mm): 135
  • Czujnik temperatury NTC10k
  • Ilość magnesów: 46
  • montaż pod na kasetę 7-10S
  • Prędkość przy zasilaniu 48V ~ 48km/h dla koła 26" RPM453
  • Uzwojenie 10x6, 9x7 lub 8x8, na 36 szprych, oś M12

10075029016

10075029016

10075096854

10075029016

Sinusoidalny sterownik KT o mocy 1700W zapewnia cichą i bezawaryjną pracę silnika. Sterowniki KT posiadają "miękki" start, aby zapewnić płynne ruszanie z miejsca podczas wspomagania pedałowania. Wszystkie ustawienia wprowadzisz z poziomu wyświetlacza LCD:

  • Blokada prędkości
  • Moc maksymalna
  • kierunek obrotu czujnika
  • aktywacja/dezaktywacja manetki
  • napięcie odcięcia sterownika
  • poprawny odczyt prędkości i kalibracja
  • rozmiar obręczy
  • tempomat
  • pomiar temperatury uzwojeń

Kolorowy wyświetlacz LCD KT-8S zapewnia szybki dostęp do blokady prędkości, oraz ma bardzo wygodny wgląd w tablicę ustawień, a wszystkie potrzebne informacje są na głównym pulpicie bez konieczności przełączania się pomiędzy funkcjami. Pionowa konstrukcja sprawia, że mamy więcej miejsca na kierownicy na montaż np uchwytu z telefonem do obsługi GPSa, oraz duże, czytelne litery ułatwiają wyświetlanie napięcia, poboru mocy w watach oraz temperatury uzwojeń, żeby nie przegrzać naszego silnika.

Wyświetlacz LCD KT8S pionowy KT EBIKE MXUS 30H
Wyświetlacz LCD KT8S pionowy KT EBIKE MXUS 30H

manetka kciukowa prawa lewa ręka 2
manetka kciukowa prawa lewa ręka 2

Manetka kciukowa FT130X służy do dodawania gazu. W razie potrzeby zmienia pracę naszego roweru w skuter, bez konieczności pedałowania. Nowa wersja 130X umożliwia montaż na prawą lub lewą rękę, a przewód wychodzi symetrycznie a nie z boku, więc manetka jest bardziej kompatybilna z osprzętem rowerowym i nie wymaga jego mocnego odsuwania.

Czujnik Pas umożliwia odczyt obrotu korby i daje sygnał do wspomagania. W zestawie znajdziesz czujnik uniwersalny pasujący pod wszystkie korby.
10 magnesowa budowa powoduje, że jest on czuły na ruch korby.

czujniki higo hamulcowe

Bezszczotkowy, bezprzekładniowy silnik MXUS o mocy nominalnej 1500W

Nasz zestaw wyróżniają wodoszczelne złącza, bez konieczności lutowania. Spinasz złączki i już możesz jeździć. Silniki dostępne w trzech nawojach umożliwiają

Udzielamy 2 lata gwarancji na zestaw napędowy z wyłączeniem:

  • Zalania wodą
  • Błędów w montażu
  • Normalnego zużycia mechanicznego części
  • przegrzania silnika i komponentów

Zestawy są fabrycznie zablokowane do 25km/h z możliwością prostego odblokowania bez konieczności użycia przewodu, programowania przez komputer itp. Wszystko zmieniamy z poziomu wyświetlacza.

zestaw z baterią

Akumulator HAILONG 48V 17,5Ah wykonany z nowych ogniw samsung INR18650-35E stanowi świetne źródło zasilania do zestawu z mocniejszym sterownikiem SINUS. Wydajne ogniwa bez problemu zasilą zestaw napędowy bez nadmiernego nagrzewania się i zapewnią optymalny zasięg zgłaszany przez użytkowników wynosi realnie do 80km z pedałowaniem.

Bezszczotkowy, bezprzekładniowy silnik MXUS o mocy nominalnej 1500W zapewni dużą moc dostarczoną do twojego roweru. Prędkość którą osiągniesz to 40-50km/h na 48V w zależności od poziomu naładowania akumulatora i wybranego nawoju / obręczy.

Nasz zestaw jest wyposażony w odczyt temperatury uzwojeń, więc masz kontrolę nad temperaturą, żeby nie spalić silnika.

Parametry techniczne:

  • Napięcie pracy: 36/48 V
  • Moc znamionowa (W): 350-1500W
  • Szerokość magnesu : 30H
  • Rozmiar koła (cale): 20-28
  • Prędkość znamionowa (km/h): 45
  • Ciężar (KG): 6,35
  • Rozmiar montażowy (mm): 135
  • Czujnik temperatury NTC10k
  • Ilość magnesów: 46
  • montaż pod na kasetę 7-10S
  • Prędkość przy zasilaniu 48V ~ 48km/h dla koła 26" RPM453
  • Uzwojenie 10x6, 9x7 lub 8x8, na 36 szprych, oś M12

10075029016

10075029016

10075096854

10075029016

Sinusoidalny sterownik KT o mocy 1700W zapewnia cichą i bezawaryjną pracę silnika. Sterowniki KT posiadają "miękki" start, aby zapewnić płynne ruszanie z miejsca podczas wspomagania pedałowania. Wszystkie ustawienia wprowadzisz z poziomu wyświetlacza LCD:

  • Blokada prędkości
  • Moc maksymalna
  • kierunek obrotu czujnika
  • aktywacja/dezaktywacja manetki
  • napięcie odcięcia sterownika
  • poprawny odczyt prędkości i kalibracja
  • rozmiar obręczy
  • tempomat
  • pomiar temperatury uzwojeń

Kolorowy wyświetlacz LCD KT-8S zapewnia szybki dostęp do blokady prędkości, oraz ma bardzo wygodny wgląd w tablicę ustawień, a wszystkie potrzebne informacje są na głównym pulpicie bez konieczności przełączania się pomiędzy funkcjami. Pionowa konstrukcja sprawia, że mamy więcej miejsca na kierownicy na montaż np uchwytu z telefonem do obsługi GPSa, oraz duże, czytelne litery ułatwiają wyświetlanie napięcia, poboru mocy w watach oraz temperatury uzwojeń, żeby nie przegrzać naszego silnika.

Wyświetlacz LCD KT8S pionowy KT EBIKE MXUS 30H
Wyświetlacz LCD KT8S pionowy KT EBIKE MXUS 30H

manetka kciukowa prawa lewa ręka 2
manetka kciukowa prawa lewa ręka 2

Manetka kciukowa FT130X służy do dodawania gazu. W razie potrzeby zmienia pracę naszego roweru w skuter, bez konieczności pedałowania. Nowa wersja 130X umożliwia montaż na prawą lub lewą rękę, a przewód wychodzi symetrycznie a nie z boku, więc manetka jest bardziej kompatybilna z osprzętem rowerowym i nie wymaga jego mocnego odsuwania.

Czujnik Pas umożliwia odczyt obrotu korby i daje sygnał do wspomagania. W zestawie znajdziesz czujnik uniwersalny pasujący pod wszystkie korby.
10 magnesowa budowa powoduje, że jest on czuły na ruch korby.

czujniki higo hamulcowe

Bezszczotkowy, bezprzekładniowy silnik MXUS o mocy nominalnej 1500W

Nasz zestaw wyróżniają wodoszczelne złącza, bez konieczności lutowania. Spinasz złączki i już możesz jeździć. Silniki dostępne w trzech nawojach umożliwiają

Udzielamy 2 lata gwarancji na zestaw napędowy z wyłączeniem:

  • Zalania wodą
  • Błędów w montażu
  • Normalnego zużycia mechanicznego części
  • przegrzania silnika i komponentów

Zestawy są fabrycznie zablokowane do 25km/h z możliwością prostego odblokowania bez konieczności użycia przewodu, programowania przez komputer itp. Wszystko zmieniamy z poziomu wyświetlacza.

Izolatory z włókna epoksydowego

taśma CAPTON 100um

Koszyki do budowy pakietów

BMS z funkcją balansowania

dodatkowe zabezpieczenie przeciw zwarciowe

projekt i ułożenie ogniw i kamera termowizyjna FLIR

Taśma łącząca ogniwa z czystego niklu

Kaftan PVC

Wielopunktowe zgrzewy

Szybkozłączki do obciążenia i ładowania

Budujemy akumulatory z wykorzystaniem izolatorów ze szkła epoksydowego. Jest to materiał oparty na włóknach ceramicznych temperaturoodporny – w naszym teście nie dało się go spalić palnikiem przy temperaturze > 1500 stopni. Izolatory są twarde i odseparowują plus od minusa ogniwa uniemożliwiając zwarcie. W przeciwieństwie do izolatorów preszpanowych są odporne na wilgoć, nie rozpłyną się jak preszpan i nie będą przyspieszać korodowania ogniw. Dodatkowe wypusty i proces obróbki CNC w firmie MG VOLT powoduje, że izolatory trzymają się pewnie w koszykach i nie wypadają podczas procesu zgrzewania.

Gruba ognioodporna taśma CAPTON którą odseparowujemy boki ogniw od przewodów balansujących i prądowych zabezpiecza przed możliwością przetarcia się w newralgicznych miejscach przewodów, co idealnie zabezpiecza przed zwarciem. Również między każdym z przewodów używamy takiej taśmy, więc podczas zgniecenia się przewodu nie ma możliwości do jego zmostkowania z innym co gwarantuje najwyższe bezpieczeństwo.

Wszystkie akumulatory budujemy z użyciem koszyków. Ich zadaniem jest odizolować ogniwa, zapewnić cyrkulację powietrza i zapobiec przetarciu się koszulek co mogłoby doprowadzić do zwarcia. System klejony nie jest bezpieczny, dlatego polecam zawsze pytać, czy w konkurencyjnej firmie akumulator jest zbudowany z użyciem koszyków.
Kolejnym ich zadaniem jest trzymać sztywno ogniwa i zmniejszyć naprężenia oddziałujące na taśmę łączącą poszczególne cele, co zapobiegnie rozrywaniu się zgrzewów i zapewni prawidłową pracę akumulator w czasie wieloletniej eksploatacji.

Każdy BMS jest dobierany indywidualnie do obciążenia jakie chcemy pobierać przez sterownik – dlatego potrzebujemy znać prąd twojego sterownika oraz silnik i teren w jakim pojazd będzie eksploatowany. BMS zabezpiecza pakiet przed zwarciem, przeładowaniem, nadmiernym rozładowaniem, przeciążeniem prądowym oraz równa ogniwa w pakiecie. W skrócie bez niego akumulator skróciłby swoją żywotność o 90% oraz mógłby być bardzo niebezpieczny w eksploatacji, dlatego zastosowanie odpowiedniej elektroniki zabezpieczającej jest bardzo istotne.

Oprócz BMSa stosujemy dodatkowe gniazdo wraz z bezpiecznikiem – jako podwójne zabezpieczenie, gdyby np w BMSie trafiła się wada fabryczna i nie zadziałało zabezpieczenie, co praktycznie się nie zdarza, ale ostrożności nigdy za wiele…

Projektując akumulator używamy symulator rozkładu prądów na blaszki. Całość jest zgrzewana oraz testowana, czy ogniwa nie posiadają błędów fabrycznych. Kamera FLIR ONE pokazuje na bieżąco temperatury ogniw w pakiecie i temperatury połączeń pomiędzy sekcjami. Prawidłowo dobrana ilość połączeń między sekcjami nie podwyższa temperatur i nie ma tzw. newralgicznych punktów oddawania prądów. Gdyby takie miejsca wystąpiły, blaszki grzeją się wytracając energie, mogłyby zniszczyć ogniwa, doprowadzić do pożaru, a przede wszystkim zróżnicowana temperatura połączeń wytraca energię prowadząc do rozjazdów napięć i pojemności całego akumulatora.

Taśma z czystego niklu nie koroduje jak taśmy stalowe pokryte warstwą niklu. Ma o 30% lepszą przewodność elektryczną więc połączenia nie grzeją się rónież nie rozgrzewając ogniw co pozytywnie wpływa na trwałość akumulatora i dużą liczbę cykli rozładowania bez niekontrolowanego wzrostu rezystancji wewnętrznej.

Rękaw termokurczliwy PVC zabezpiecza wewnętrzny pakiet przed przetarciem, izoluje go od czynników zewnętrznych, nie jest całkowicie wodoodporny, ale znacząco podwyższa odporność akumulatora na wilgoć i deszcz niż sama taśma maskująca. Ponadto zwiększa estetykę wykonanego pakietu.

Im więcej par zgrzewów na ogniwo, tym lepsza przewodność prądu między ogniwem a taśmą niklową. Nasze 6-8 punktowe zgrzewy są w standardzie. Budując akumulatory do mocnych falconów, sparków, kariw itp na życzenie klienta można zrobić 10 połączeń. Jeżeli konkurencyjne (tańsze) firmy robią 2-4 połączenia mają one mniejszą odporność mechaniczną, a mała powierzchnia styku ogranicza możliwość oddawania prądu, więc połączenia mogą się rozgrzewać, ogniwa wtedy łatwo przegrzewają się zwiększając rezystancję która skutkuje obniżeniem zdolności oddawania prądu, a więc realnym spadkiem zasięgu. Prawidłowe połączenia są bardzo istotne, aby były pewne i na dziurach ogniwa nie odłączyły się od taśmy.

Do każdego akumulatora lutujemy złącza prądowe do ładowarki i wyjścia np na sterownik. Złącza dobiera się do obciążenia sterownika:
dla prądu do 35A XT60, dla prądów 45A XT90, dla zwiększonego poboru prądu złącza można podwajać. Np 3 pary złącz XT60 posiadają obciążalność ok90A prądu ciągłego.
Standardowo używamy gniazd ładowania XLR do 10A, chyba, że klient zamierza ładować akumulatory wyższym prądem – wtedy dobieramy BMSa i odpowiednie alternatywne złącze.

Często chcąc zaoszczędzić 20% na koszcie wykonania dostaniesz po prostu słabszej jakości zgrzewy, cieńszą taśmę, lub depakietowane ogniwa, które nie koniecznie będą nowe i wolne od wad fabrycznych. Zamawiając poprawnie zbudowany akumulator powinniśmy cieszyć się bezobsługową eksploatacją przez 5-8 lat, gdy akumulator na zdepakietowanym ogniwie które może mieć upływność napięcia posłuży 3-6 miesięcy, więc oszczędności radzę dobrze przemyśleć i zweryfikować dostawcę, u którego będziesz chciał się zaopatrywać.

Wiele akumulatorów importowanych z chin jest na niskiej jakości ogniwach, lub podróbkach oryginałów, pamiętaj o tym, że opinie o firmie na aliexpress nie zawsze są rzetelne, a po potwierdzeniu otrzymania towaru praktycznie gwarancja już nie istnieje! Jeżeli ogniwa są gorszej jakości widać to dopiero po 10-25 cyklach, czyli prawdopodobnie wtedy, gdy skończy się ochrona kupującego w chinach.

Tak testujemy nasze produkty:

Akumulatory w bidonie:

akumulator MG VOLT GREEN ENERGY 48V 24,5Ah 48245 nowe ogniwa sanyo NCR18650GA GA 3500mAh

Bidon sanyo GA 48245 [ 48V 24,5Ah ] 1175Wh

Bidon sanyo GA 52210 [ 52V 21Ah ] 1090Wh

Akumulator hailong 48V 17,5Ah MG VOLT GREEN ENERGY 48175

Bidon sanyo GA 48175 [ 48V 17,5Ah ] 840Wh

Skrzynki na ogniwa

Akumulatory do skrzynki:

Możesz zamówić u nas dowolny akumulator. Wycenę przygotujemy indywidualnie. Pamiętaj, że zakupiony u nas akumulator jest budowany z ogniw fabrycznie nowych. Wystawiamy fakturę VAT/PARAGON, na podstawie czego dostajesz pisemną 2 letnią gwarancję na poprawność działania akumulatora. Świadczymy również serwis pogwarancyjny naszych akumulatorów.